Κυριακή, 2 Φεβρουαρίου 2014

Elephant love!

Καλησπέρα!!! Πως τα καταφέρνω και τα περισσότερα posts μου γίνονται Κυριακή?? Στο προηγούμενο post ήταν μια ηλιόλουστη Κυριακή, σήμερα μια βροχερή! Δεν πειράζει όμως θα έρθει η άνοιξη, που θα πάει! Ελεφαντάκια (και πάλι!!!) σήμερα. Για γέννηση όμως!!! Περιμένουμε πως και πως ένα μικρό σκαθαράκι να το γνωρίσουμε!!! Κι εγώ θα είμαι η νονά του!! Ανυπομονούμε!!!

Good evening!!! How come that most of my posts are on a Sunday?? My previous post was on a sunny Synday, this one is on a rainy one! Never mind, spring will come eventually! Elephants (again!!!) today. But this time for a birth occasion!!! We are anxiously expecting to meet a tiny bug!!! And I will be his godmother!! Can't wait!!!


Γαλάζια και μπεζ ελεφαντάκια - δωράκια για τους επισκέπτες!
Light blue and beige elephants - presents for the visitors




 Σακουλάκια με κερασματάκι
Treat bags
 Μπισκοτάκια- κερασματάκι
Cookie treat

 Και ο σάκος με όλα τα προηγούμενα εντός
And finally the sack with all the above inside


5 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα, ό,τι πρέπει για μία τέτοια άφιξη & πολύ μου άρεσαν και τα ασορτί κεράσματα. Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα!! Πως μπορω να επικοινωνησω μαζι σας; Θα ηθελα τα ελεφαντακια για τη βαφτιση του μικρου μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή